nedjelja, 17. travnja 2011.

ZAKLJUČNO

Uspjeh u reinženjeringu nema veze sa srećom ali ima veze sa sposobnošću. Ako rukovodioci odluče početi s reinženjering procesom bez znanja o tome kako nastaviti ili bez poznavanja uvjeta za uspjeh, neće uspjeti.
S druge strane, ako se reinženjering vodi od strane dobrog rukovodioca koji je nadahnuće za ostale uključene u taj proces, i ako organizacija stvarno razumije koncepte reinženjeringa, i ako proces implementacije prati uputstva, tada će reinženjering biti izuzetno uspješan.

Te na kraju zašto je pak reinženjering potreban?

Razlozi koji uvjetuju potrebu za reinženjeringom su brze promjene, zahtjevniji kupci  i oštrija konkurencija. Organizacijska struktura koja se pojavljuje samo po sebi je procesna i timska organizacija. U njoj su formirani kroz-funkcijski timovi (koriste se isti ljudi na više projekata), organizacijske strukture postaju fleksibilne i inovativne. Svaka kompanija koja odgovara na poslovne izazove mora se mjenjati, restrukturirati, reorganiziranti i redizajnirati. 

Na današnjem tržištu koje se sve više globalizira prisutna je i sve oštrija konkurencija. Svaka kompanija, koja želi opstati na tržištu i smanjiti tržišne nesigurnosti i neizvjesnosti, treba provoditi stalne promjene. Razlozi za provođenje reinženjeringa su postizanje veće konkurentnosti kompanije, u smislu da ona postane što bolja («best in class»).

U svakom biznisu, kupac je središte oko kojeg se sve vrti. Dakle, orjentiranost kupcu postaje glavni cilj budući da je za svaki proizvod stvorena svijetska konkurencija. Na primjer, za prodaju preko interneta sasvim je svejedno gdje se ta prodaja nalazi, već je bitna dostupnost bilo kojem kupcu.

1 komentar:

  1. tatjana, teme ti je dobra..svaka cast :) slazem se s tobom da je u današnje vrijeme velika konkurencija i da bi se u svrhu toga trebalo provoditi reinženjering poslovnih procesa...

    OdgovoriIzbriši